wait please
شکیبا باشید
فروش آنلاین کالاهای مورد نیاز سازمان ها و شرکت ها
بازگشت به گِــــلاب
logout
به زودی برمی گردم
شکیبا باشید...
REGISTER LOGIN

درباره ما | گِــــلاب

کارگاه سفالگری "گلاب"، یک واحد هنری است که با ترکیب دو کلمه "گل" و "آب"، که به ترتیب به معنای خاک مرطوب و عنصر اصلی تشکیل دهنده سفال می‌باشد، نامگذاری شده است. این کارگاه از سال 1399 آغاز به فعالیت نموده است و هدف اصلی آن، ایجاد یک حس و حال جدید در حوزه سفالگری از طریق ترکیب هنر باستانی با طراحی مدرن است.

در کارگاه "گلاب"، مفهوم گِل و آب در فرایند ساخت سفال و طراحی آثار بسیار مهم می‌باشد. با استفاده از تکنیک‌های سفالگری باستانی، هنرمندان این کارگاه آثاری بی‌نظیر و منحصر به فرد را خلق می‌کنند که هم زیبایی ظاهری بالایی دارند و هم احساسی قوی را در بین تماشاگران و خریداران علاقه مند به سفال های دست ساز به وجود می‌آورند. خاک رس به عنوان یک ماده خودباور و طبیعی در این کارگاه به کار می‌رود و نزدیکی آن به طبیعت، هر بیننده‌ای را از حس و حال آن لذت بردار خواهد کرد. این اتصال به طبیعت، محصولات "گلاب" را به حس طبیعی بودن نزدیک میکند و زیبایی خاصی را در آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

با ادغام هنر باستانی سفالگری با طراحی مدرن، کارگاه "گلاب" به صورت منحصر به فردی به ایجاد آثاری پر از ابتکار و خلاقیت می‌پردازد. طراحان و سفالگران این کارگاه با بهره‌گیری از فرم‌ها، رنگ‌ها و الگوهای مدرن، بافتی نوین را در آثار خود ایجاد می‌کنند و در عین حال ارتباط با ریشه‌های باستانی و هنر اصیل سفالگری را حفظ می‌کنند.

کارگاه سفالگری "گلاب" بر پایه دو اصل اساسی، یعنی "سادگی" و "طول عمر و پایداری" تأسیس شده است. این اصول به عنوان پایه‌ای برای تمامی فعالیت‌ها و طراحی‌های این کارگاه قرار گرفته‌اند. محصولات "گلاب" با رویکرد بی زمان طراحی می‌شوند، به این معنی که طرح و استایل آن‌ها برای سال‌ها پایدار خواهد ماند و گذر زمان این را نشان خواهد داد.

هدف دیگر "گلاب" انتخاب محصولاتش به عنوان آیتم‌هایی برای استفاده روزمره است. هنرمندان این کارگاه امیدوارند که در میان محصولات خود، آن چیزی که پسندیده می‌شود و برای ساختن یک دنیای زیباتر تهیه می‌شود، موجود باشد. این محصولات، علاوه بر جذابیت هنری و ظاهری خود، قابلیت استفاده روزانه و در زندگی روزمره را دارا هستند.

بیایید با ما همراه شوید و در دنیای جذاب و الهام بخش سفالگری لذت ببرید.

 

گِــــلاب
نماد اعتماد الکترونیکی فروشکاه اینترنتی گِــــلاب
مدرک ساماندهی فروشگاه اینترنتی گِــــلاب
مدرک عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی فروشگاه اینترنتی گِــــلاب
عضویت در خبرنامه
© کلیه حقوق معنوی وب سایت متعلق به گِــــلاب می باشد. طراحی شده توسط طراحی فروشگاه اینترنتی داتک
شکیبا باشید ...